Categories

BMW Group Polska partnerem strategicznym konkursu Inicjator Innowacji 2016.


BMW Group Polska zostało partnerem strategicznym konkursu Inicjator Innowacji 2016, który jest organizowany przez tygodnik Newsweek Polska. Celem Konkursu Inicjator Innowacji jest wyłonienie i docenienie polskich przedsiębiorstw, dla których szeroko pojęta innowacyjność jest motorem do działania. W Konkursie premiowane będą firmy, które odniosły konkretne sukcesy rynkowe dzięki inwestowaniu w działalność innowacyjną i które konsekwentnie dalej ją rozwijają.

BMW wyznaje filozofię, że najlepszym sposobem na przewidywanie przyszłości jest jej tworzenie, dlatego innowacyjność – główna myśl przewodnia konkursu – wpisana jest w DNA marki. Jako pierwsza marka premium BMW skupiło się na rozwoju samochodów elektrycznych wprowadzając dwa modele – i3 oraz i8, które okazały się dużym sukcesem na całym świecie,  a w Polsce zostały liderem tego segmentu rynku.

Nagrody w konkursie zostaną przyznane w czterech kategoriach: duże przedsiębiorstwa działające powyżej 2 lat, małe i średnie przedsiębiorstwa działające powyżej 2 lat, start-upy – firmy działające krócej niż 2 lata wcześniej oraz innowacyjny projekt roku – przedsięwzięcie realizowane wspólnie przez naukę i przemysł. Firmy chcące wziąć udział w konkursie mogą zgłaszać się poprzez formularz dostępny na stronie konkursu pod adresem http://www.newsweek.pl/innowacje







POLECAMY TAKŻE: