Categorías

Hilton Garden Inn Kraków


Hilton Garden Inn Kraków

 ul. Marii Konopnickiej 33, 30-302 Kraków, Polska 48-12-3999000 


REZERWACJA POKOJU





Kategoria nagród HHonors 3
Waluta hotelu PLN
Zwierzęta Nie
Rejestracja Godzina zameldowania: 15:00 
Godzina wymeldowania: 11:00


Odległość od lotniska Balice: 12 km.
Transport z lotniska

Taksówka: 80,00 zł 

Najbliższa stacja kolejowa Kraków Główny
Parking Parking samoobsługowy: 40,00 zł, dostępny parking dla autobusów

Dostępne udogodnienia
  • Z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Centrum biznesowe z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Portiernia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Windy z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Sala ćwiczeń z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, z drzwiami wejściowymi i wewnętrznymi o szerokości minimalnej 32 cali
  • Restauracja hotelowa z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Sale konferencyjne z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Parking z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Miejsca parkingowe z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych na parkingu samoobsługowym
  • Wejście ogólnodostępne z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Recepcja z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do pokojów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do recepcji
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do sali konferencyjnej/balowej
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do co najmniej jednej restauracji
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do centrum biznesowego
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do obiektów fitness
  • Transport z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (uzgadniany wcześniej)
  • Alarm dźwiękowy
  • Akcesoria konferencyjne dla osób niepełnosprawnych (na żądanie)
  • Alarmy dźwiękowe w windach
  • Drzwi do łazienek o minimalnej szerokości 32 cali
  • Drzwi do sypialni o minimalnej szerokości 32 cali (812 mm)
  • Winda z informacjami dla niewidomych (w alfabecie Braille'a)
  • Budzik cyfrowy z alarmem dźwiękowym i wibracyjnym
  • Telefon z przyciskiem połączenia awaryjnego
  • Sznurki alarmowe przy łóżku
  • Sznurki alarmowe w łazience
  • Dostępny wózek ewakuacyjny ułatwiający ewakuację osoby niepełnosprawnej
  • Poręcze w łazience
  • Hotel jest urządzony zgodnie z wytycznymi ADA
  • Dmuchane krzesło ułatwiające wejście do wanny i wyjście z niej
  • Wejście do budynku z poziomu ulicy lub rampy
  • Nisko umieszczone instrukcje ewakuacji
  • Obszary/obiekty publiczne dostępne dla osób niepełnosprawnych fizycznie
  • Pokoje dostępne dla osób na wózku inwalidzkim (bez schodów)
  • Usługi TTY dostępne dla gości
  • Parking dostępny dla dużych samochodów na parkingu samoobsługowym
  • Dostępny alarm pożarowy z wibracjami
  • Alarm z sygnalizacją świetlną dla niedosłyszących
  • Wjazd dla wózków inwalidzkich do salonu i recepcji
Opcje niedostępne
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do SPA
  • Przejście z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych: z ogólnodostępnego wejścia z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych do basenu
  • Basen przystosowany dla osób niepełnosprawnych
  • Telewizja lub dekodery z wyświetlanymi napisami
  • Parking tylko z odwozem pojazdu

 

REZERWACJA POKOJU