Kategorien

Nowy serwis internetowy BMW


BMW wdrożyła zmiany w serwisie internetowym marki, dzięki czemu jest on nowoczesny, intuicyjny i responsywny.




Nowa strona internetowa marki jest dostępna pod dotychczasowym adresem www.bmw.pl. Witryna została zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami. Nowy, bardziej intuicyjny układ i rozplanowanie poszczególnych treści na stronie pozwala na łatwiejszy dostęp do interesujących informacji. Strona została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ automatycznie dostosowują się do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlana, co jest szczególnie istotne w dobie rosnącej popularności urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.

W serwisie BMW klienci znajdą wygodny konfigurator aut, cenniki, szczegółowe informacje na temat poszczególnych serii i modeli, informacje dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, jak również pełną ofertę produktów finansowych oferowanych przez BMW Financial Services. Odświeżona zakładka Świat BMW została uzupełniona o treści na temat zrównoważonego rozwoju w BMW Group, a także inicjatyw podejmowanych przez firmę w obszarze wspierania kultury, sztuki i wydarzeń artystycznych na całym świecie. Własne podstrony mają najbardziej sportowe modele z serii M, a także innowacyjne elektryczne BMW i. Dzięki zastosowaniu większej niż w poprzedniej wersji strony liczbie zdjęć i grafik, klienci mogą w wygodniejszy sposób zapoznać się z kluczowymi technologiami BMW, a także poznać ofertę samochodów używanych.

Nieodzownym elementem są także odnośniki do stron społecznościowych prowadzonych przez BMW Group Polska – w serwisie Facebook ,Twitter oraz YouTube. Uzupełnieniem jest lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi oraz informacje korporacyjne o BMW Group oraz BMW Group Polska.







POLECAMY TAKŻE: